Soc Angelina Ortiz Mira. Soc Tècnica Sociosanitària per a la Dependència. He militat en la Joventut Comunista i en Esquerra Unida des de la seua fundació. He sigut voluntària en la Creu Roja en l’àrea social i també he col·laborat en Comissions Obreres i també en Comissions Obreres com a Mediadora Intercultural amb immigrants. He format part de la UNESCO com a sòcia. També he coordinat a escala comarcal la Coordinadora per la República de l’Alcoià Comtat.
En l’actualitat milite en Esquerra Unida. I des de fa quatre anys participe en l’associació No+Precarietat de l’Alcoià Comtat ajudant a col·lectius precaris i vulnerables.
Soc una persona responsable, fidel a les meues idees. Tinc anys de lluita militant i bolcada en la lluita social i principalment en la immigració.
I encara tinc molt que fer i el projecte de Guanyar és molt important i necessari.
I crec que puc aportar molt per a millorar i transformar la realitat d’Alcoi.
